Cultuurnota 2021-2024

De Adviescommissie Cultuurnota 2021-2024 heeft op 10 juni 2020 haar rapport ‘Nieuwe kleuren op een rijk palet’ uitgebracht. Hierin heeft de commissie geadviseerd om de door het Volksbuurtmuseum aangevraagde subsidie toe te kennen.  De commissie is tevreden over het activiteitenplan voor de periode 2021-2024 en spreekt haar waardering uit over de heldere en samenhangende visie op de toekomst. Het college en de gemeenteraad moeten hier uiteindelijk nog een besluit over nemen.

Het Volksbuurtmuseum is hier natuurlijk ontzettend blij mee. Er kunnen weer plannen gemaakt worden voor de lange termijn!

Bekijk hieronder de Nieuwsuitzending van RTV-Utrecht van woensdag 10 juni of het nieuwsbericht op RTVUtrecht.nl